Jonna Lidström.

Tillbaka?

Publicerad 2011-03-16 10:01:02 i Blandat,

Hej mina fina vänner!
Jag har blivit lite bloggsugen det senaste, men vet inte om det kommer bestå.
Jag älskar ju att läsa om andras vardag och kanske finns det de som vill läsa om min :)
Vi får se hur det här går.. något måste jag ju göra åt min profil med haha..
Det är ju så mycket som händer just nu i mitt liv och spännande är det.
Inom loppet av 3 veckor har jag nytt jobb och nytt hem,
allt har gått jättefort och det är knappt man har hunnit fatta vad som händer.
Så just nu är det kaos här hemma, med kartonger, stolar, soffa m.m som ska in i lägenheten.
Konstigt nog så samlar man på sig en del genom åren som man fått och köpt och äntligen
kommer det till användning :)
Uppdatering kommer.
Kolla in de här askarna jag beställde hem förra veckan. Så söta!
I helgen åkte vi 17 mil enkel resa, för att hämta min soffa och vad jag älskar den!
Kommer bli många mysiga kvällar i den kan jag tro.
Nu ska jag gå ner till jobbet, 11-20 är tiderna idag.. jag kommer verkligen sakna mina kunder.
De är så himla mysiga och det är ju underbart med stammisar och man tar direkt upp tråden där man slutade förra gången. Jag har ju varit på det här jobbet 3 år till sommaren, så det var dags för en ny utmaning kände jag.
Well well.. lite om vad som händer i mitt liv. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela