Jonna Lidström.

Tack.

Publicerad 2011-03-22 08:37:11 i Blandat,

Idag är en ny dag och jag saknar mina träningsrutiner.
Det är SÅ svårt att hinna med det när man jobbar hela dagen.
Visst jag börjar inte jobba förrän 9.00 så jag hade kunnat gå upp vid halv sju eller sex för att hinna med en promenad. Men det är jag lite lat för, jag prioriterar min sömn hihi.
Och om jag kommer hem halv sju så äter jag mat direkt, vem orkar ens tänka tanken på att springa en runda efter det?? Då måste man ju vänta i flera timmar innan maten sjunkit undan.
Suck. Dagens problem.

Jag vet att jag mår så bra när jag har tränat och jag gillar inte när det inte hinns med.
I helgen blev det bara en promenad i det fina vädret på söndagseftermiddagen,
men iofs så var det nog rätt bra träning att flytta in i lägenheten, svetten rann iaf haha.
Well well. Jag måste nog börja planera in träningen så den verkligen blir av. Det är viktigt!

Igår var vi ute och käkade efter jobbet, vi åkte till vrigstad wärdshus och det var jättegott!
Jag bjöd alla på maten och sen fick jag en present av min kära kollega.
TACK!


En superfin tavla med uppmuntrande text. :)
Nu blir det jobb, hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela