Jonna Lidström.

STOLT!

Publicerad 2011-03-27 14:13:09 i Blandat,

Jag har precis gjort väääärldens godaste mangokyckling-gryta!
Och jag är så glad och stolt :)
mammas är den bästa men jag kan jag med, wihooo!!
Det blir nog bra när  jag ska börja laga mat själv, bara man har tid på sig så haha.

Var med Lina, Aron och Lowa i Växjö i fredagskväll.
Det bjöds på potatisgratäng, fläskfilé och wiskeysås.
Till efterrätt fick jag en supersmarrig vitchoklad-mousse och vi låg helt döda i soffan sen haha.
Vilka fina människor jag är omringad av. Lycklig!



Sen jobbade jag hela lördagen, det gick bra och man blev glad av de mysiga kunderna.
Stämningen var på topp!
Möttes av världens vackraste vårväder när jag kom ut ur köpcentrat och
man kunde inte annat än att le. Härligt!

Jag var dödstrött på kvällen och hämtade pizza till mig, mamsen och papsen!
Vi gjorde lite frukt och chokladfondue, mums!
Sen tittade vi på The Switch med Jennifer Aniston, helt okej faktiskt!
Ännu en svullokväll med fina människor <3

Idag har jag packat ner massa kläder i två proppfulla resväskor och insett att
jag har alldeles för mkt kläder som jag aldrig använder.. hm
Men det är svårt att göra sig av med dem, kaaanske kommer till användning nån gång?! haha NOT
Usch vad det är segt att packa.. känns som man aldrig kommer få med sig allt upp.
Och sen ska man packa upp allt med. pust!

..........

Tänkte ge mig ut på en promenad sen med i friska luften innan jag kollapsar i soffan för kvällen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela