Jonna Lidström.

Snurrigt.

Publicerad 2011-03-17 08:35:58 i Blandat,

Ja det är det i min skalle just nu haha..
Jag drömmer om möbler, flyttkartonger, korgar som ska målas vita, kaminspeglar, inredningsbloggar m.m.
Vaknar halv sju och börjar fundera ännu mer. Men sen tänker jag, äsch det är ju inte livsviktigt
hur det ser ut i början och det kommer få växa fram efter hand :)
Jag har aldrig varit intresserad av inredning förut, men nu börjar det ju bli rätt kul.
Såklart vill man ju ha fint hos sig så man känner sig hemma och så man trivs.
Så nu hittar jag hela tiden saker som jag vill ha, internet är farligt på så sätt. Ett klick bort så har man det i ett paket om några dagar hos sig. Smidigt smidigt.

Förresten, big brother. Kollar ni på det? Jag är fast och det är pinsamt haha.
Men de är ju så himla sköna människor med och vem avskyr inte Roza, stör sig på Katerina och skrattar åt Gurkans snabba kommentarer. Gilla!
Kolla in den här gullegrisen, min systerdotter och söt som socker!

Älskar hennes ordförråd haha.. två ord i taget.
Hejdå pappa, kisse nana, äta nam-nam, m.m :)
Nu blir det jobb till 18 sen ska det lastas på grejer i släpet.
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela