Jonna Lidström.

Konstigt.

Publicerad 2011-03-31 12:11:01 i Blandat,

Alla frågar hur det känns att flytta, idag är sista dagen hemma..
Men jag vet faktiskt inte hur det känns.. jag tror inte jag har fattat att jag ska flytta
på riktigt. Allting går i ett och jag har inte hunnit landa.

Det är nog nästa dag jag är ledig och sitter i lägenheten som jag verkligen förstår att jag inte är barn längre :)
Jag ska bo i min alldeles egen lägenhet, jag får pynta som jag vill, äta vad jag vill,
göra vad jag vill. haha. Inte för att jag inte har fått det nu, men ändå ;)

Fast jag kommer sakna mina päron för de har varit helt fantastiska
och vi har alltid det så mysigt på kvällarna.
Och helt själv kommer jag inte vara heller, Simon bor ju i närheten och Mackan kommer hänga en del hos mig. Det är nice faktiskt! Tills jag vant mig, hihi.

ÅH! Jag har beställt nästan 500 bilder som jag tagit med digitalkameran och de kom igår,
gjorde några förstoringar också och det är SÅ roligt att ha.
Så när jag bestämt mig vart det ska sitta, åker de upp på väggarna i sovrummet.
Mysigt med bilder på sina närmaste :)

Nu ska jag snart åka och hämta Marie sen drar vi till jkpg, jag ska kvittera ut nycklarna,
handla massa mat och fylla kylskåpet med massa göttigt.
Sen ska vi laga nåt gott ikväll och mysa!

Ha en bra dag. Hej Vuxenliv!


Hejhej, vi ses snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela