Jonna Lidström.

härlig start på dagen!

Publicerad 2011-03-18 08:43:48 i Blandat,

Ja men inatt sov jag i lillsyrrans rum och det va supermysigt.
Hade dock varit mysigare om hon varit hemma :)

Men sen skulle jag dra upp den mörkläggande gardinen.. och DÅ
råkar jag välta ut krukan i fönstret med en miljon vita stenar i.  Och sen låg alla dessa små vita stenar på golvet, ööööverallt! Det såg ut som snö.

Sen dra jag upp persiennerna också (jag vill ha mörkt när jag sover haha) och DÅ
ser jag bara vitt ute ju. Oh my ..
Kul det blir med inflyttningshelg ikväll då, men förmodligen ska det sluta snöa så då behöver
vi bara pulsa i det istället, jihoo. Well well.

Förstår verkligen inte meningen med detta väder!

Nu ska jag duscha, sen handla massa grejer till ikväll, packa in mig i bilen, ner till salongen en snabbis, äta lunch och sen åka och möta tjejen som ska ge mig nyckeln :)

Ciaoo vänner!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-18 12:08:32

Lycka till med flytten, vart går den?

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-03-18 18:42:20

Så går det när man snor andra människors rum ;) Men visst är det mys där inne!

Inge kul med mer snö.. men våren kommer nog snart hos er också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela