Jonna Lidström.

Friiiiday!!

Publicerad 2011-03-25 09:15:07 i Blandat,

Ja vad underbart det är med fredagar.
Jag har jobbat in den här dagen och åker till Växjö i eftermiddag.
Det blir till att hälsa på min kära syster, svåger och lilla lowa :)
Vi ska äta gott, mysa och bara ha en riktigt härlig kväll.
Det ser jag verkligen fram emot. Den lilla ungen är bara så härlig!


Sen imorgon ska jag jobba på Skult-salongen i Växjö och även måndag, tisdag.
Ska bli roligt att få lite feeling för det innan jag börjar i jkpg nästa fredag. Där är det fullt ös!

Kolla in den här länken! Min nya framtid.
http://www.skult.se/

Så nu ska jag gå ut och gå-springa en långrunda tänkte jag. Det är så friskt ute
och det behövs för att piggna till lite :)
Jag är så glad för mina vänner, ni är underbara wihoo <3

Ha en riktigt bra fredag! / Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela