Jonna Lidström.

Busy!

Publicerad 2011-03-30 08:08:21 i Blandat,

Hej kära vänner!
Mamma mia, nu snurrar hjärnan på högsta nivå haha..
Jag har jobbat på SKULT i Växjö nu lördag, måndag och tisdag.
Det har varit grymt kul och jag börjar få kläm på en del grejer.
Men visst blir man lite trött av att lära sig massa nytt, men bara man
får tillräckligt med sömn så går allt mycket lättare :)

Det ska bli en utmaning att börja på SKULT i Jönköping
och jag är superladdad!
Så ni får ursäkta mig om jag inte uppdaterar varje dag, men ska försöka hinna så mycket som möjligt.
För då kan alla ni som jag inte hinner träffa nu i början hänga med på vad som händer
i mitt liv tills vi ses :)

Idag jobbar jag näst sista dagen i Sävsjö, 8.30-19.00. Blir nog en bra dag,
och det känns lite sorgligt att säga hejdå till dem här men
det är ju så livet är.. Det kommer nya utmaningar och det behövs om man vill utvecklas tror jag.
Och imorgon när jag drar upp till lägenheten så har jag ett fint köksbord att sitta vid, dubbelsängen står på ben, gardinerna är upphängda.. WOW jag har en sån stor tacksamhet till mina underbara föräldrar.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan er. LOVE!
Sen ska jag också mysa i min fina soffa, wihoo!

Jag hann med att fynda lite på lunchen i måndags,
checka in!
Ha en bra dag nu vänner. Ni är älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela