Jonna Lidström.

Avis.

Publicerad 2011-03-24 08:23:44 i Blandat,

Det är jag på dem som är lediga idag och får vara ute i det underbara vädret.
Vilken härlig dag och himlen är HELT klarblå, underbart!
Man kan ju inte annat än att bli glad :)
Jag vaknade lite före sju och hade tänkt gå en runda.. men så blev jag lite seg och
det hinner jag faktiskt med imorgon så jag struntade i det idag.
Jobbar till sex och sen ska jag träffa lite tjejer.. trevligt!


Ååhhh.. nu har jag börjat nysa och snuva. Det är inte roligt.
Vem har tid att bli förkyld och sjuk nu? Inte jag iallafall..
Nu ska jag göra mig i ordning för dagen. Hej hopp!





Visst hade vi det härligt i USA.. känns längesen vi var där men är ju faktiskt bara 1,5 månad sen vi kom hem.
Skickar en puss till dig lillan!

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-03-24 14:26:56

Och jag skickar en BLÖT puss tillbaka! För här spöregnar det och stormar.. men idag trotsa jag vädret och gick ut och sprang ändå :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela