Jonna Lidström.

Naglar

Publicerad 2011-06-14 18:36:15 i Blandat,

Jag lever och mår bra! Har varit fullt upp så har varit lite dålig på att uppdatera..
helgen svischade förbi i all sin hast och jag jobbade.
Tillbringade tid med simon i fredags och i söndags återsåg jag två av mina kära vänner,
Evelina Bolin och Elina Feurst. Vi gjorde lite tortillas och satt och pratade hela kvällen.
Mysigt med lite tjejhäng tycker jag! Alldeles för sällan nuförtiden.

Idag har jag varit ledig, började dagen med lite mys på stan och gjorde mina naglar.
Vad tycker ni?

 

Jag blev jättenöjd iallafall, lite ovant nu bara och man är rädd att de  ska gå av haha.. men man vänjer sig väl :)

Sen har jag varit ute och gått en långrunda i eftermiddagssolen, fy vad underbart det är att röra på sig. Särskilt när man inte har bråttom hem uttan bara kan gå och gå tills man inte känner för det mer.
Det gillar jag och blir inte så ofta det är så nuförtiden, men idag njöt jag!!

Nu ska jag diska upp efter kvällsmaten och vänta in pojken min som tittar förbi efter han slutat jobbet.
Hej på er!!

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-06-15 04:07:33

Superfina naglar bananen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela