Jonna Lidström.

Mycket på gång!

Publicerad 2011-06-29 22:45:07 i Blandat,

Det har det varit nu! Och mycket som har hänt, midsommar bland annat. Det bara svischade förbi, med
det gamla vanliga midsommarvädret sol&regn om vartannat..

Tillbringade Midsommar med fina familjen, Lina Aron Lowa, älsklingen och mer delar av släkten.
God mat och härligt umgänge, mycket skratt och skoj också!

 
 

Och vad är väl en midsommar utan jordgubbstårta??
Bästa marängtårtan i hela världen :)




I lördags var jag och simpa hos hans föräldrar och hade det mysigt hela dagen,
det blev också mycket mat, mys och annat härligt!
Jobbade 11-17 i söndags, sen var jag och simon på bio-
something borrowed, en riktig tjejfilm men bra var den!
Sen strosade vi lite längs vätterstranden som avslutning på den fina sommarkvällen.

På min lediga dag i måndags blev det lite sol och bad vid vätterstranden,
träning och lite god mat. En mysdag / fixardag.. hann även handla mat och tvätta = boring men sånt som måste göras.

---------

På fredag blir det tjejkväll med Ida och Carro,
sen på lördag kommer mina kära föräldrar hit och myser :)
Hoppas på en skön helg, och att allt regn blåser undan!!

Hej hopp!!

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-06-30 04:25:09

Hoppas ni sparade en bit tårta till mig!

och om m&p kommer till dig på lördag kväll kanske vi skulle hinna med en skype tillsammans allihop? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela