Jonna Lidström.

Memory.

Publicerad 2011-06-09 10:49:12 i Blandat,

Idag är jag i Sävsjö en sväng och ska kolla in min kusins student, äta massa god mat och gratta!
Man kommer ihåg den där dagen ganska väl ändå, hur man var helt slut efter de sista veckorna i skolan, med projektarbetet, Gesällen och allt som skulle bli klart.
Sen var det studentresa till Cypern och där vilade man ju inte upp sig direkt.. haha
En riktigt galen resa med frisörerna och sjukt kul hade vi den veckan ihop!
Sen var det dags för balen några dagar senare, i 30 graders värme och klarblå himmel.
Det var en lycklig dag!
Och med en dags mellanrum var det även dags för STUDENTEN
Även då fick vi 30 grader och riktigt sommarfint väder, glada miner, rösten försvan
och kroppen var helt slut efter allt dansade på balen.
Men hej och hå här ska det gå!
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning lite :)
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela