Jonna Lidström.

Lycka.

Publicerad 2011-06-20 20:40:02 i Blandat,

Lycka kan vara mycket!

En bra bok vid en sprakande brasa, en chokladbit till kaffet, doften av blommor,
en kram från den du älskar, en solnedgång vid havet..

Lycka kan också vara ett bra köp, exempelvis ett fint porslin som man blivit alldeles förälskad i.
Kolla in detta :)




Åh jag kommer dricka ur dig min fina kopp varje morgon och kväll, perfekt för te och macka!
Det finns även fler kompisar till koppen här hemma om någon vill komma på fika :)

Skönt och vara ledig idag också, gjorde bland annat "cake pops" med mamma,
man mixar en kaka, exempelvis sockerkaka med jordnötssmör och sen doppar man i choklad
och trär  på en pinne. Färdig att avnjutas!



..
Sen måste jag bara visa en bild från helgen på en sån där stund som gör livet
värt att leva.
Jag, katten, en bra bok och brasan!


Nu´ska jag kolla vidare på Lotta på Liseberg :)

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-06-21 09:24:14

wow- det var verkligen en fin kopp! kommer gärna över o dricker te i dem nån gång:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela