Jonna Lidström.

Kärlekshelg!

Publicerad 2011-06-17 09:17:09 i Blandat,

Ja idag är det ju fredag och den efterlängtade helgen är på ingång!
Ikväll åker jag till Sävsjö och ska träffa familjen lite, för imorgon vankas det bröllop för
en av mina fina barndomsvänner. Eller för två av dem faktiskt, men på olika håll och jag kan bara
gå på det i närheten av sävsjö. För jag ska nämligen göra hennes brudfrisyr och det är alltid lika roligt!
Att få vara en liten liten del av att göra brudens dag extra minnesvärd är en ära :)

Men jag önskar båda mina vänner stor lycka på denna dagen, Amanda och Sandra.
Ni kommer vara så fina så fina <3

Det är alltid roligt att gå på bröllop för någon som man har känt en stor del av livet,
många andra vänner som är där och hela dagen är fylld av glädje och lycka!
Wihoo, hoppas på uppehåll hela dagen imorgon för brudparets skull :)

Sen ska jag tillbringa lite tid med mina kära föräldrar på söndag!
Och förresten är det sjukt att det är midsommar nästa helg och att en del går på semester nästa vecka.
Vart tar tiden vägen? Galet :)





Vi ses imorgon tjejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela