Jonna Lidström.

Finally!

Publicerad 2011-06-02 09:14:57 i Blandat,

Har ni någonsin längtat efter något så mycket att ni knappt
vågar prata om det för ni är rädda att något kommer göra så
att det inte blir av?

Så har jag känt över denna helgen.. jag ska va lite extra ledig,
åka hem till sommarstugan och njuta, sen blir det SPA-helg med Simon
och sen en tripp till hans föräldrar innan det blir jönköping igen.

Det ska bli så roligt att solen kommer skina med och det är knappt man kan tro det är sant.
Det är ju helt underbart!
Nu jobbar jag 11-17 idag sen blir det buss till vrigstad där
mormor och morfar hämtar mig. Sen blir det lite mys med hela tjocka familjen och lite nära släkt
att äta massa gott i min familjs sommarstuga.
Kanske ta en kaffe på bryggan i kvällssolen :)

Sen imorgon ska jag inte göra nååååting mer än att sola, slappa, äta, bada kanske
och umgås med mina fina människor runt omkring mig.

Förresten var simon och jag på bio igår, baksmällan 2.
Den var riktigt rolig faktiskt :) skrattade en himla massa, så den kan jag
rekommendera!!



Ha en riktigt bra helg vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela