Jonna Lidström.

Bröllop!

Publicerad 2011-06-19 14:44:59 i Blandat,

I lördags vankades det bröllop och fest för Sandra och Erik! Det var en dag fylld av mycket kärlek, glädje, skratt och fina vänner!



De vackra tu!



Jag och mina fina vänner!




Jag och min älskling.



Igår blev det en slappis-dag vid sommarstugan med familjen, även lilla lowa kom förbi med sina föräldrar
och vi hade en mysig eftermiddag med dem! Läste bok, åt mat, tränade m.m.. konstigt hur en dag kan gå alldeles för fort.

Idag började jag morgonen med massage, skönt! Sen ska jag mysa med min kära mor och ikväll
bär det av hem till jönköping igen.
Helgerna svischar på, det är helt galet. Och snart är det juli, dags att börja njuuuta av sommaren ordentligt då
alltså.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela