Jonna Lidström.

Bästa helgen!

Publicerad 2011-06-06 22:26:08 i Blandat,

Så nu var man tillbaka i lägenheten igen. Väskan är redan uppackad och jag har dammsugat, ätit och nu blir det lite egentid innan det är dags för sängen.

Vilka fantastiska dagar jag har haft! De kommer jag leva på länge, och vädret kunde ju bara inte ha blivit
mycket bättre. Helt otroligt!

Det började med grillning med mysiga släktingar och familjen i sommarstugan i torsdags, en härlig sommarkväll med massa god mat, skratt och mys!
I fredags morgon kom lina, aron och lowa till stugan och det blev en heldag vid sjön. Vi solade, badade, åkte båt, grillade igen och hade en toppendag! Simon kom dit på kvällen efter jobbet och vi fortsatte myset i stugan.

En bild på en badsugen Lowa:



Efter en skön förmiddag vid vattnet i stugan i lördags  åkte simpa och jag vidare till havet. Närmare bestämt Tylösand. Där var det dags för SPA-weekend :) 
Vilket underbart ställe alltså, man märkte verkligen hur proffsig personalen var och allt var kanon. Det var skönt att slappa i spa:et, gå på en härlig behandling av ansiktet, axlar och nacke. Både Simon och jag var på behandlingar och njöt ordentligt!
Efter 3rätters middag på kvällen gick vi en promenad vid havet och kollade in solnedgången.
Så vackert!

 



Söndagen spenderades en liten stund på spa:et och sedan gick vi bara ner och la oss vid havet
där vi tillbringade resten av dagen :)
Sen åkte vi till simons föräldrars hus på landet och där har vi varit hela dagen idag med.

 

Haha, kändes som att vi har varit med om mycket och det har vi. Men tiden har som alltid när man är ledig, gått väldigt fort! Men jag har njutit av varje sekund och minut, av vila, kärlek, glädje och värme <3

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-06-07 02:28:31

Låter som en superduper helg! :)

Postat av: Mia

Publicerad 2011-06-07 21:24:27

Tack så mycket Jonna! Allt känns så himla bra :) Dra med dig Ida-pida och kom hit nån dag! hihi. Hoppas allt är bra med dig också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela