Jonna Lidström.

Söndags-häng!

Publicerad 2011-07-18 13:24:06 i Blandat,

Igår åkte jag till min kära storasyster och hennes familj.
Vi började med lite kaffe och kladdkaka, och det njöt den lilla godingen av.



" Nu ska jag ta ett kort Lowa, kan du le för moster?"
Hm.. en grimasch är det iallafall :) hahah



Mysungen!

Sen gick vi en runda i området, tittade på lite fina hus och kollade in deras båtplats.
Så fint område att bo i! När Aron sovit klart efter sin jobb-natt lagade de mat och
jag passade lillis. "Läsa bok" är favoriten vad man ska göra, haha.. helst samma bok om igen ;)

Det blev också lite shopping på Samarkand,  färgande av Linas hår, mer promenad, jordgubbar
och film som avslutning. En härlig dag :) Ni är fina!

En till bild på den söta lilla tösen får ni av mig.
Hejhopp!



Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-07-19 13:37:27

vad söt hon är...och BRUN sannerligen ;)!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela