Jonna Lidström.

Polkagris-staden.

Publicerad 2011-07-04 10:07:50 i Blandat,

Vad fort helgerna går, men det känns ändå som om jag har hunnit med väldigt mycket just denna helg.

Som jag skrev så träffade jag ju lite goa tjejer i fredags,
sen sov Carro över hos mig och vi fick en mysig förmiddag.

Mamma och pappa hämtade sedan upp mig och vi åkte på lite utflyckt till
IKEA och fyndade lite fint åt mig. De är snälla som ställer upp!
Åt mat där och sen shoppade vi litegrann på A6, bland annat köpte jag ett
par träskor (mohedatoffeln) en sjal från Ester-Eleonora och en Odd Molly-klänning.
Lite senare kom Simon också hit och sov över till igår.

Vi fick en riktigt fin dag. Började med en lång frukost och sen en härli
promenad längs vättern.
Därfefter började vi vår lilla utflyckt mot Gränna.
Strosade lite inne i stan, kollade på polkagris-bakning och köpte en stång och smaskade på.
Man kände sig lite som ett barn igen ;)

Vi kollade in hamnen lite, mycket folk där vid restaurangerna.
Sen åkte vi uppåt Grännaberget, kollade utsikten och köpte de berömda
räkmackorna, mums! Avslutade med lite kaffe och glass :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela