Jonna Lidström.

Piffigt.

Publicerad 2011-07-12 19:50:14 i Blandat,

Idag gick jag och fixade mina naglar igen, eller jag "ofixade" dem, nagelterapeuten
tog bort akrylen och kortade ner dem.
Men jag ville ändå ha dem lite fina nu, så det fick bli knalligt nagellack.

Check it out!



Kul med lite färg!

Sen tog jag bussen till min kära vän Marie, jag bjöds på smaskig kladdkaka och kaffe - MUMS!
Vi solade, läste lite bok, åt lunch och lyssnade på musik. Vänner är bra att ha!

Handlade lite mat innan jag kom hem och sen sprang jag en runda.
Jag var så taggad att träna idag och löpningen bara flöt på, det är så underbart att träna!
Det gör verkligen att man blir lugn i hela kroppen.

Väl hemma gjorde jag lite färsk potatis i ugnen med sesamfrön, hemmagjord  räkröra
och en fräsch sallad till det.
Mums!



Nu ska jag ta en bit choklad "med touch av havssalt" och mysa i framför allsång på skansen
till min älskling kommer hit från jobbet. Hej hopp!


Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-07-13 16:54:36

Diggar nagellacket!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela