Jonna Lidström.

Overkligt.

Publicerad 2011-07-23 20:24:29 i Blandat,

Jag är fortfarande uppe i jobb-ruset nu, känns konstigt att inte behöva jobba på två veckor.
Ska bli underbart att varva ner lite och bara ta det lugnt.
Umgås med nära och kära och njuta lite extra av livet :)

Skänker en tanke till vår söta lilla katt, x:et som var på djursjukhuset igår.
Stackars var uttorkad pga ont i tänderna och röd i halsen så han vill inte äta eller dricka.
Men han får penicillin nu, så hoppas verkligen han blir helt bra igen.

Fina kisse!



Visst ser han lite ledsen ut?
Men han ska bli bra, det har jag bestämt.
Passar på att gosa med honom lite extra nu när jag är hemma <3

Imorgon blir jag skjutsad till Kalmar av pappsen och S hämtar upp mig, tjohooo!!
Sen blir det Öland för hela slanten :)


Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-07-26 02:33:56

men... varför har ingen sagt något till mig?? hur mår han!? är det allvarligt!? usch, nu blev jag ju en massa orolig... fina lilla x-et!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela