Jonna Lidström.

Myshelg!

Publicerad 2011-07-18 13:13:43 i Blandat,

I fredags blev jag hämtad i Jönköping av min kära mor och vi begav oss hemåt till den lilla staden.
Det blev en mysig kväll is den gamla goda soffan, med god mat, godis och en hyrfilm
"How do you know" med Reese Witherspoon, den var rätt bra tycker jag!

Sen i lördags morgon packade vi ihop våra grejer och åkte ut till sommarstugan,
det blev en fin dag! Mamma och jag tränade, sprang och gick. Vi testade att sätta 0,5 kg vikter
runt handlederna och motionera med. Det var faktiskt gött och det kan jag nog tänka mig
att fortsätta med! Forma till armmusklerna lite ;) haha.

Vi badade flera gånger under dagen, sen grillade vi lite gott på kvällen.
Check this out!







Det grillades tomat, kött, majs och halloumi-ost! Mums!!

En mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela