Jonna Lidström.

Lätt men samtidigt inte.

Publicerad 2011-07-20 09:30:26 i Blandat,

Så känns det nu, jag jobbade igår och nu 4 dagar till sen har jag ett par veckors semester.
Så skönt det ska bli, längtar verkligen. Samtidigt som det är lätt att jobba nu när man vet att man
snart ska vara ledig så räknar man ner dagarna.
Många andra är ju lediga nu, men jag får trösta mig med att vädret här inne i Smålands skogar
inte är det bästa och då gör det ju inget att man jobbar :)
På söndag drar jag till havet och det blir 2 veckors slapp, förhoppningsvis lite sol och bad.. annars mest bara ta det lugnt och ta allt som det kommer. Underbart!

Så nu taggar jag jobb och sen ska jag börja packa hihi.. jag älskar att packa.
Om jag ska någonstans kan jag börja packa ett par veckor innan :P
Det är ju så kul att testa olika kläder, organisera allt man ska ha med sig så man
inte glömmer något :) Sån är jag, jag kan inte bara slänga ner allt i väskan
innan man åker och hoppas på det bästa. Men visst, om man glömmer något är det ju inte hela världen.
Vi bor ju i ett i-land ;)

Wellwell, ha en skön vecka allihop, vare sig ni jobbar eller har semester.
Passa på att njuta av de små stunderna. Det är dem som gör livet värt att leva.


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela