Jonna Lidström.

Glädje.

Publicerad 2011-07-10 22:36:36 i Blandat,

Nu sitter jag här i min soffa och njuter av sommarluften som strömmar in
ifrån balkongen, ljusen är tända, kudden uppfluffad och magen är fullproppad med gottigheter.
Man kan inte annat än att känna sig nöjd, njuta av stunden.

Helgen har gått fort som vanligt, särskilt fort går den när man jobbar.
Men i torsdags skulle jag ju träffa Simon på kvällen, vi hade lite "fredagsmys".
Åt god mat på piren och njöt av en skön sommarkväll, sen avslutade vi med att gå på bio.
Bad teacher - den var faktiskt rolig och mycket bättre än jag trodde. Värd att se absolut!

I fredags tog vi det lugnt, åt jordgubbar och softade.. var inte hemma förrän sent från jobbet
och då är det skönt att däcka i soffan.
I lördags var vi på middag hos Marie och Linus, de hade grillat fläskfilé och gjort riktigt
smarrig pannacotta till efterrätt. Supermysigt att gå dit  efter jobbet och äta god mat, umgås och spela spel.
Ni är fina ni!

Idag slutade både jag och Simpa hyfsat tidigt och handlade lite mat efter jobbet, sen sprang vi en runda ihop.
Han peppade mig att hålla i, jag har så lätt att stanna och gå när jag egentligen orkar mer.
Det blir lätt att man gör det när man tränar själv, bättre att träna ihop så man kämpar lite extra.

Åh sen lagade jag supergod mat nu, citronpeppar-kyckling med potatis till och fetaost och grönsallad.
Jag blev imponerad av mig själv faktiskt haha.. kul när det blir gott! Och det har jag min kära
mamma att tacka för att hon gav mig tipset på maträtten :)
Nu är det städat och fint här, och det är snart dags för bingen.

Här har ni lite interiör-bilder, jag är så stolt över mina pelagoner som
jag trodde jag hade torkat ut för ett par veckor sedan. Men de lever än!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela