Jonna Lidström.

fixar-dag.

Publicerad 2011-07-07 14:23:05 i Blandat,

Ja såna dagar måste man också ha ibland, även om de inte är de roligaste.
Men idag har jag fått mycket  gjort!
Vaknade vid sju och det var dags för tvättning, slängde in tre maskiner
och gick upp och åt frukost.

Efter det gjorde jag musli, började ta slut nu och det är min favorit på morgonen!
Mumma!
Dags för tumling av en del kläder och en del fick hängas upp och sedan torka på balkongen.
Solen skiner ju :)

När sista tvätten var hämtad, och struken så blev det dags för en löpar-runda.
Det var ett tag sedan jag sprang nu, har mest blivit morgon eller kvällspromenader.
Men nu var det skönt att få springa av sig, jag var nog ute i nästan en timme
och varmt kan jag l0va!

Hem och duscha, prata lite med min kära Helena i telefon, sola lite
och sedan handla mat och laga mat. Usch idag hade jag ingen inspiration..
Tråkigt att laga mat till sig själv för den delen, längtar efter Simon nu.
Han jobbar till 18, sen ska vi hitta på nåt kul!

Är sugen på bio, men nästan lite synd när det är så fint väder ju.
Ja vi får se :)

I helgen blir det jobb och parmiddag hos Marie och Linus på lördag.
Chaiooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela