Jonna Lidström.

Vitt, vitt, vitt!

Publicerad 2011-12-06 08:41:01 i Blandat,

Åh vad härligt det är med frost och lite snö. Det räcker med att det är ett tunt lager snö på marken
för att man ska få extra julkänsla. Det är lagom för det blir inget jobbigt när man ska köra på vägarna sen,
men det knastrar sådär härligt under skorna när man går.
Det blir man ju bara så lycklig av!

Igår hade jag en skön ledig dag, mysig förmiddag med mamma och fille.
Vi gick en runda och solen sken igenom litegrann. Att promenera i dagsljus behöver
man och det får man passa på när man är ledig.

På eftermiddag var jag tillbaka i jkpg och träffade min kära vän Sandra.
Vi gick en sväng på stan och kollade julklappar, lagade god mat och slappade i soffan.
Mmm en riktigt härlig dag!

Nu ska jag get ready for work. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela