Jonna Lidström.

Så fort!

Publicerad 2011-12-10 22:02:13 i Blandat,

Åh vad fort det går nu  ju! Det är ju snart jul nu!
Är så glad att jag satte upp julgranen i slutet på november. Nu har jag kunnat njuta av den varenda dag sedan dess.
Och det är så mysigt att tända den på morgonen när det när mörkt, även på kvällen med soffmyset
är det väldigt härligt tycker jag.

Julen är så härlig och mysig. Jag tror jag är en julfantast ända in i själen alltså.
Lyssnar helst på julmusik och ingen annan musik nu när det börjar dra ihop sig.
Det är exakt två veckor kvar nu ju.. åhh!

Tänk när jag proppar bilen full med julklappar och åker hemåt på julafton.
Första julaftons morgon som jag inte firar i familjehemmet.
Men jag tror att jag och min älskling får det riktigt mysigt ihop här.

Nu ska jag slappa på spikmattan i några minuter och sedan blir det en tidig kväll att lägga sig.
Det har varit en intensiv vecka och imorgon är sista jobbdagen denna veckan, sedan ledigt på måndag och det blir en mys & fix-dag tror jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela