Jonna Lidström.

Mörkt!

Publicerad 2011-12-01 21:32:57 i Blandat,

Det är så mörkt hela dagarna nu verkligen. Mörkt, murrigt och regnigt.
Jag saknar faktiskt den vita snön litegrann. Det lyser upp den här mörka tiden lite extra.
Tur att vi har fått sätta upp alla fina lampor hemma nu iaf. Det gillar jag!

Idag har vi lyssnat på julmusik hela dagen på jobbet, det blir man ju bara så glad av!
Det märks på kunderna med att de är glada och shoppingsugna vid den här tiden. :)

Imorgon kväll åker jag hem-hem. Det blir familjen denna helgen. Som jag har längtat!
Det är extra viktigt för mig nu vid den här tiden på året också.
<3



Jag vill vara brun igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela