Jonna Lidström.

Kärlek.

Publicerad 2011-12-04 22:46:47 i Blandat,

Det är vad jag känner efter denna helgen. Så mycket kärlek som finns i mina undebara nära och
kära som man får av varandra och ger till varandra.
Det är så otroligt viktigt för att man ska må bra och uppskatta livet.

Igår tillbringade jag och Filippa dagen i Växjö med Lina, Aron och Lowa.
Vi hade det riktigt mysigt med lek, mat, dans och mycket skratt!
På eftermiddagen tillbringade jag och de tre tjejerna några timmar på Leos lekland.
Och jag kan säga att vi hade minst lika kul som Lowa hade ;)

PICTURE TIME!











Idag börjades dagen med ett härligt söndagsmöte och sedan har vi mest slappat under dagen. Promenerat i snöslasket och kollat på film, ätit alladin och haft det allmänt gött!

Ha det bra vänner / Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela