Jonna Lidström.

Vänner!

Publicerad 2011-08-18 21:04:31 i Blandat,

I tisdags var jag ledig och då passade jag på att umgås med mina fina vänner.
Det var så roligt att alla kunde träffas samtidigt, trots att vi bor så långt ifrån varandra
nuförtiden.



Vi började med lite brunch hos mig :) Roligt att få visa hur man har det!
Sen fyndade vi lite på en second hand-butik. Vad man kan hitta fina saker på såna ställen! Det är jätteroligt
att strosa runt och kika om man hittar något fynd.
Efter det drog vi ner på stan, gick i affärer och åt lite lätt mat. Vi kikade även på lite bröllopsklänningar
åt Marie. Wihoo, det var riktigt kul!

På kvällen gick vi på Bridesmaids, en himla rolig bio! Men innan dess åt vi lite plock-mat hos Marie,
där bilden här ovanifrån är tagen :)

Bridesmaids

Nu närmar sig helgen och det blir jobb, men sen får vi se vad mer som händer :)

By the way, så har jag världens bästa pojkvän <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela