Jonna Lidström.

Stugmys.

Publicerad 2011-08-03 21:24:06 i Blandat,

Nu har vi varit i sommarstugan mina föräldrar har på landet, i snart en vecka.
Här har solen skinit sedan i söndags och solbrännan har byggts på ganska rejält.
Det har varit härliga dagar med S och mina kära föräldrar.

Vi har mest varit i stugan men åkt och ätit på Sandsjöbaden en kväll,
annars har det grillats, solats och badats.
Idag har jag hjälpt till med lite målning, kul att få jobba lite med!







Och ett litet härligt semesterdjur fick vi på köpet :)



Nu har S åkt hem en sväng till sina föräldrar och syskon, jag ma&pa får några dagar till här
sen blir det Karloskar-dagarna i Växjö, lowa-mys och släktkalas innan jobbet drar igång igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela