Jonna Lidström.

Partaj.

Publicerad 2011-08-07 11:21:11 i Blandat,

Igår åkte vi hem ifrån stugan, det blev en fin och solig dag trots att de lovat regn från början.
Underbart, tyckte vi!
Mamma och jag gick en runda på ca 6 km på förmiddagen, sen solade vi allihop och badade lite innan vi städade
ur stugan och åkte hem för att fixa och dona lite.

På kvällen åkte vi en cab-runda i kvällssolen och vinden fladdrade i håret. Jag måste bara säga hur mycket jag älskar svenska sommarkvällar. Det är så härlig luft i det här landet och allt är så grönt och fint.
Mmmm, eller så uppskattar man de fina kvällarna eftersom de är så få. Kan ju vara  så med.

I fredags var jag och storasyster nere på stan i Växjö på kvällen, det var hur mycket folk som helst ute. På grund av Karloskar-dagarna och Rixfm-festival.
Vi lyssnade på Ulrik Munther, Erik Segerstedth och Erik Saade m.fl. Det är egentligen mest för stämningen som det är så kul att vara där. Inte så mycket för musiken, utan för dofterna av sockervadd, folket, uteserveringarna och annat somrigt.

Idag ska vi åka på lite kalas i Jönköping, kusinen och hans fru har lite 25års-partaj så det blir trevligt!
Sen stannar jag kvar i Jönköping och hoppas en regnig dag imorgon så jag kan vara inne med gott samvete. Packa upp, städa, handla och kanske slappa lite i soffan innan jobbet drar igång igen.
Jag är faktiskt taggad, vardagen är inte så hemsk och det ska bli skönt att komma in i rutiner med träning och nyttig mat igen. :)

Tack för den här semestern allihop <3



Bild på systrarna från förra årets festival!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela