Jonna Lidström.

Mysigt!

Publicerad 2011-08-29 10:14:00 i Blandat,

I lördags morgon tog jag swebus express till min kära vän Helena i Göteborg.
Det är himla smidigt och billigt sätt att resa på ju!
Vi började med lite brunch hemma hos henne, tunnbrödsrullar, smoothie och muffins!



Sen åkte vi in till city och gick på Hagabadet SPA, där simmade vi, slappade, tränade och bastade.
Vi åt även lite sen lunch där, massa gottigheter som ingick :)
Det var riktigt skönt och man blev avslappnad till max.

Väl tillbaka hos Helena, blev det att göra sig i ordning för att gå på bio. Hennes man Viktor skjutsade in oss
och vi gick på Horrible bosses med bl.a Jennifer Aniston i en biroll.
Den var verkligen rolig, lite väl grov ibland haha.. men på slutet applåderade publiken. Det har jag nog aldrig
varit med om ;)
När vi kom ut från bion hade Midnatssloppet gått av stapeln och vi fastnade mitt i loppet på
varsinn sida haahah.. men till slut kom vi på samma sida och kunde ta oss hem ;)



Söndagen blev en skön förmiddag med långfrukost och sexandthecity-avsnitt. Mys!
Sen vinkade vi hejdå på stationen och jag hoppas vi ses snart igen!

Min söndagseftermiddag blev väldigt effektiv och jag är lite stolt över mig själv som hann med så mycket.
Jag storstädade, handlade, lagade mat, tvättade massvis med tvätt och sen fick jag även lite
söndagsmys framför filmen Bröllopsduellen.

Nu blir det jobb! Hejhej.

Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2011-09-01 07:48:40

tack än en gång för en riktig MYShelg!! :) får ses snart igen!! kärlek<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela