Jonna Lidström.

Köttbullar.

Publicerad 2011-08-22 19:24:53 i Blandat,

I helgen blev det jobb, men det gick jättebra och det var full rulle!
Efter jobbet i lördagskväll träffade jag och Simon våra fina vänner
Marie och Linus på piren här i Jönköping. Vi käkade lite god mat i
kvällssolen. Det blev en riktigt härlig sensommar-kväll tack vare gott sällskap!
Kvällen avslutades med lite härlig musik och dans :)

Igår fick Simon och jag lite myskväll ihop, jag sprang en runda efter jobbet och sen lagade vi mat.
Det finns inget bättre än myskvällar i soffan med den man älskar. Efter springrundan förtjänade
vi lite kladdkaka och popcorn. Mums!

Idag har jag också haft en skön dag med ledighet till max. Jag sov ut i morse och käkade frukost
i lagom takt. Sen åkte jag ner på stan och unnade mig lite shopping.
Det behövdes lite extra tillpiffning här i lägenheten så jag köpte lite nya kuddar till soffan och lite annat smått och gott. Det är kul att lite kan göra så mycket.

Jag köpte även ett par snygga skor som jag ska ha på bröllop i september.
Check this out, de är från Tiamo på Scorett och jag älskar fluffet på ovansidan!




Nu ska jag ta en 72% chokladbit och kolla på What happens in Vegas.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela