Jonna Lidström.

Bror duktig.

Publicerad 2011-08-08 16:10:38 i Blandat,

Ja idag har jag varit väldigt duktig!
Det är skönt att hinna med så mycket som möjligt när man är ledig, men samtidigt känna
att man får göra sånt man tycker är roligt.

Jag har städat, handlat och lagat mat, organiserat om i min garderob, och städat lite till ;)
Det var inte så skoj, men skönt att ha det gjort!

Nu har jag pysslat i ordning lite här hemma, och sprungit/promenerat i 50 min.
Det är mycket roligare :)

Här kommer nån liten bild på mitt fix och trix.

 



Kul med lite nya inköp också!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer S hit och vi ska ut och äta middag.
Imorgon blir det jobb. Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela