Jonna Lidström.

worky work.

Publicerad 2011-04-14 08:16:59 i Blandat,

Idag gick jag och marie en morgonpromenad i den friska vårluften.
Vi gick ner mot vättern och det var en skön start på dagen. Nu har vi ätit god frukost
med gröt, kesomacka, frukt och kaffe. mums!

Idag jobbar jag bara till sju, och sen ska jag handla lite sånt som börjar ta slut.
Man tror man har handlat allt man behöver när man är i affären, men sen två dagar senare
är det ändå nåt som tar slut.. haha. Hade varit skönt om man slapp handla mat på en vecka ju.
Wellwell, kaffet börjar tryta så det MÅSTE jag bara köpa :)

Helgen närmar sig och jag har absolut ingen aning om vad som händer.
Det blir inte att man planerar så mycket när man jobbar, men på söndag kommer
iaf mina fina familjemedlemmar hit och myser med mig.
Både från Växjö och Sävsjö så det blir nåt att se fram emot!

---

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning, sen blir det att cykla till jobbet.
Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela