Jonna Lidström.

vart tog vinter vägen?

Publicerad 2011-04-25 20:17:16 i Blandat,

det blev verkligen varmt och soligt på en enda gång.
helt plöstsligt går alla i skjorts och foppatofflor haha..
det märks att folk verkligen haft semester i helgen.
idag på jobbet såg det så mysigt ut med alla barnfamiljer som strosade runt
med varsinn glass i handen. rödbrända näsor, hjässor och bonnabrännor..
verkligen typiskt första brännan!

det har varit en underbar kväll ute! massa folk som sitter i parker och myser, grillar, leker i lekparker m.m.
Jag fick min dos i morse när  marie och jag gick en morgonpromenad i den härliga friska luften,
sen cyklade jag fram och tillbaka till jobbet :)

efter det lagade jag lite chili corn carne, gjorde matlådor, och nu myser jag i soffan framför 
sexandthecity-filmen. jag har gjort ansiktsmask och målat tårna. härligt med egentid!
och lite härlig bränn har jag också fått, vill bygga på den llite imorgon förmiddag om det är fint väder
innan jag börjar jobba.

nu ska jag kolla lite mer film!
puss på er <3

ps. vi saknar dig med lillan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela