Jonna Lidström.

ny vecka.

Publicerad 2011-04-11 08:13:52 i Blandat,

Då var det måndag igen och nu är det dags att börja cykla!
Ska bli spännande att se hur lång tid det tar till jobbet, men jag tror inte
det tar mer än 15 min.. beror på hur svettig jag´vill bli haha..
Men tänk vad skönt då får jag ändå 30 min träning varje dag.
Så jag ser det bara positivt :)

Igårkväll var mina kära föräldrar här och hjälpte mig lite i lägenheten,
satte upp en hylla, satte fast divanen, flyttade runt lite möbler och satte in lite nya som
de hade med sig från mitt gamla rum.
Sen tittade vi på stockholm-båstad och fikade lite. Mysigt!

Hoppas på en bra dag och jag jobbar 11-20.
Ciaoo



Snart vill jag nog minsann träffa den här lilla stumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela