Jonna Lidström.

Lucky me!

Publicerad 2011-04-10 12:03:39 i Blandat,

Vilken superhärlig helg det har varit med helt fantastiskt vårväder och man kan inte annat än att njuta av livet!
Här i Jönököping har det varit runt 15 grader och KLARBLÅ himmel nu lördag och söndag,
så vilken tur för mig att jag varit ledig  då :)

Nu har jag varitt ute och gå/sprungit en runda nere vid Vättern, kolla in detta vackra!

 

----

I fredags var jag och simon på bio, no strings attached. Den var faktiskt bättre än jag trodde
och tillochmed tyckte simpa den var bra ;) Jag sov hos honom, men sen skulle han fixa med  lite till sin lägenhet och jag åkte och handlade mat, lämnade tillbaka en lampa på ikea, köpte en stol till balkongen och ltie annat.
Nu sitter jag här och solar, och det är såå varmt och skönt!

Marie jobbade hela dagen men sen kom hon hit och jag lagade mat till oss och gjorde lite mumsig efterrätt.
Det blev mycket skratt och flams, och vi hade lika kul som alltid <3

 

Snart kommer helena hit på fika! <3

Jag är så tacksam för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela