Jonna Lidström.

Livskvalité!

Publicerad 2011-04-24 09:16:06 i Blandat,

Det kallar jag fågelkvitter på landet, klarblå himmel, värme, äta grillad mat, läsa en bok i skuggan, springa en runda för glatta livet, träffa människor man älskar, sova tills man vaknar (även om det innebär till kl 07.00) haha..
slappa i hängmattan, njuta på bryggan m.m m.m...

Det är viktigt med de små stunderna, att man tar sig tid och verkligen njuter av livet och dess små guldklimpar. Jag tror verkligen det påverkar ens liv och hur man tar sig igenom det. Har man tid att stanna upp och njuta några minuter då och då av något lite extra som gör livet värt att leva. Då tror jag man klarar allt mycket bättre i livet.

Positivitet, skratt och leende ger så mycket, både till en själv och andra runtomkring.

Här kommer lite  bilder från helgen, jag har bl a slipat och målat en hylla (fått lite hjälp av mor min), umgåtts med lite härliga släktingar och ätit, ätit och ätit haha.. Men det är väl påsken till för?
Men visst känns det mer som sommar än vår ute? Och visst är det helt fantastiskt :)

 

 
 

  

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-04-25 05:27:24

GALET. vad jag saknar er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela