Jonna Lidström.

jahopp..

Publicerad 2011-04-06 07:38:56 i Blandat,

Jahopp.. så känns det nu.
Jahopp.. haha.

Det känns som att det här är min vardag nu, jobba 11 och 12-timmars dagar,
sen hem, äta och däcka i sängen. Sen samma grej nästa dag.
Men det är liksom inga problem utan det känns mest jahopp..
Då är det så här nu och jag trivs på jobbet så det är inga problem.
Det är verkligen en utmaning detta och det ryker typ om saxen för att man hinner med
och klippa så många på en dag, igår hade jag 17 kunder!! :O.. och det var inga problem :)

Det är konstigt vad fort man vänjer sig alltså.
Idag ska jag på produktinformation nu vid 8.30 sen ska jag minsann vara ledig idag.
Fixa lite grejer som saknas i lägenheten, träffa hyresvärden och handla mat.
Jag tänkte också att jag skulle hinna med någon form av träning, det vore så skönt.

Igår hade jag och Simon varit ihop i 2,5 år.. helt galet vad fort tiden går alltså!
Jag kom hem vid nio igår från jobbet och då hade han fixat lite käk till oss och tänt ljus i lägenheten.
Det var mysigt att komma hem då. Hemma-mannen och hans karriärkvinna ;) haha.

Nu ska jag göra mig i ordning!
puss och kram till er alla


Kommentarer

Postat av: systeryster

Publicerad 2011-04-06 09:17:02

heja simon!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela