Jonna Lidström.

I farten!

Publicerad 2011-04-06 15:05:05 i Blandat,

Jag är så på gång att jag gick upp 06.30 idag och började sortera massa kort.
De ska in i fotoalbum  och har lagt dem i ordning nu, 500 bilder att sätta in
från 2009-2011.

Efter produktgenomgången shoppade jag lite lampskärm och lampfot, glödlampor,
en charmig pläd och sen handlade jag mat.
Fick 3 matlådor över och det är såå skönt att ha!

Nu ska jag gå och beställa tapet och köksluckor eftersom de ska bytas ut.
:) Kommer bli så fint här sen!

Kolla in mina halvslokande tulpaner, hihi.. och liten bild ¨på min sjal som smög sig ut.


 

Kommentarer

Postat av: Fillelille

Publicerad 2011-04-06 15:50:24

Vad fint du gör det kära syster! :) Vill prata snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela