Jonna Lidström.

fix och trix.

Publicerad 2011-04-12 08:47:57 i Blandat,

Idag är jag ledig och sen blir det 5 dagars jobb över helgen m.m
och jag blev glad att solen sken nu på morgonen för jag trodde det skulle bli tråkigt ute idag.
En kund pratade om snö igår.. huuu!
Så jag ska passa på att gå ut en sväng sen medans solen ännu skiner :)

Åh snart är det påsk, jag längtar dit för det är en av mina favorithögtider.
Umgås med familjen, äta påskmat, den berömda påsktårtan och massa massa chokladägg!
Det är traditioner som inte får brytas :)

Ha en bra dag allihop, nu ska det betalas räkningar och sen är det massa
annat som står på schemat.
Ciao.

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-04-12 18:04:40

Vill också ha en massa påskägg!! fuskfuskfusk.

Men tänkte iaf ge mig på att baka påsktårtan.. vi får la se om jag lyckas ;)

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-04-12 18:05:54

Vill också ha en massa påskägg!! fuskfuskfusk.

Men tänkte iaf ge mig på att baka påsktårtan.. vi får la se om jag lyckas ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela