Jonna Lidström.

Det rullar på!

Publicerad 2011-04-29 08:50:59 i Blandat,

Ja ni det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev.
Nu jobbar jag 10-20 och då blir det lite träning på morgonen
och sen mest slappande i soffan på kvällen.

Ikväll är det ju dock fredag och det blir såklart fredagsmys,
hämtmat och godis står på programmet med älsklinngen.
Myspys!

Imorgon är det valborgsmässoafton.
Är det nån som firar det längre?
Jag antar att det i så fall är mest barnfamiljer som går ut och tittar på majbrasorna..
eller en massa 14åringar som smitit hemifrån och partajar till det med vännerna. haha.
Wellwell.
Vi ska nog hänga med marie och linus lite och bara ta det lugnt.
Men trevligt ska det bli!

Nu är det dags för lite styling inför jobbet.
Ciao vänner



Kolla in den härliga utsikten jag hade vid påsk i sommarstugan! Mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela