Jonna Lidström.

det luktar solkräm.

Publicerad 2011-04-18 11:12:57 i Blandat,

mmm. en doft av solkräm sprider sig i näsan, i öronen spelas sommarlåtar och vårsolen värmer kroppen riktigt skönt idag.
man vill inte gå in en sekund och missa de härliga solstrålarna.

både jag och katten njuter ute idag, han ligger under min stol i skuggan dock, för med hans
tjocka perserpäls blir det rätt hett i solen.
Sverige kan verkligen vara underbart och det är variationen av vädret som gör att man uppskattar
alla årstider på sitt sätt.

på min lediga dag gör jag ett besök hos föräldrarna eftersom det ska tapetseras om och fixas i
min lägenhet idag. så slipper jag det stöket och samtidigt kan jag bara koppla bort allt runtomkring
och bara njuta av livet. det gör jag verkligen idag. jag njuter av varje sekund och minut i solen och lugnet.

när mamma kommer hem från jobbet tänker jag mig en premiär-runda i bilen med nedcabbat,
det har jag längtat efter. :)

   



Helgen har gått väldigt fort, dagarna på jobbet likaså. Det är fullt ös och riktigt roligt att jobba :)
Men det är klart man njuter när man väl får vara ute i friska luften.
Igårkväll kom fina familjemedlemmar till mig, vi gjorde tacos, fikade och jag fick en micro av dem.
Det tackar jag för :) finafina familjen ! bara lillasyster som saknas. <3

Ha en bra dag nu, njut av livet vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela