Jonna Lidström.

Då var det gjort!

Publicerad 2011-04-03 22:12:36 i Blandat,

Då har man flyttat nu då! I torsdags gick sista lasset i bilen upp hit och allt gick bra, jag fick alla nycklarna till lägenheten och åkte och handlade massa mat m.m.
Men lite snopen blev man när det inte var nån el i lägenheten när jag kom tillbaka.
Då hade de stängt av den för att den förra hyresgästen inte gjort det den ska.. Det var meningen att den skulle sättas igång igen på fredagen för det var egentligen då jag skulle flytta in.
PANIK! Men min älskade pappa ringde runt och fixade hit en snubbe på jouren som knäppte på elen igen..

Bra! Då kunde vi ju sätta in maten i kylen och frysen wihoo :)
Sen var det full rulle hela fredagen och huvudet snurrade när man kom hem.
Men det är kul med lite action och nya utmaningar, så det känns kul!

Nu efter helgen börjar jag landa lite, både i lägenheten och på nya jobbet.
Så tror det kommer bli toppen!
Lagade god mat innan och gjorde matlådor, duktigt av mig! Sen satte jag mina nyinköpta
tulpaner på matbordet och det såg fint och hemtrevligt ut..
tänk vad lite blommor kan göra :)

Min fina pojkvän har varit en klippa i helgen och jag älskar att va med honom, känns lite tomt här
när han är borta.. men nu kommer vi slippa vara ifrån varandra i flera veckor i sträck iaf.
Underbart <3

Sov gott sen alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela