Jonna Lidström.

A day off.

Publicerad 2011-04-27 14:31:18 i Blandat,

Idag sov jag till åtta sen ville jag ge mig ut en runda.
Det blir en springrunda på 3,5 km, lite lagom före frukost. Jag är glad att jag ändå lyckades springa, man är ju rätt seg på morgonen. Men det är såå skönt att ha det gjort!



Morgonens utsikt var underbar!

Efter det har jag hunnit med en del annat också, var på A6 en sväng och hälsade på en tjej som eventuellt ska börja jobba hos oss, supergullig!
Sen shoppade jag en bikini för sommaren och det blev en sväng på IKEA också.
Mycket folk ute för att vara en vardag :)

Bikinin ser ut såhär:



Och nu har jag gjort lite mat, skink&purjolöks-paj. MUMS!
Sen ska jag åka ner på stan och träffa Ida en sväng.
Tjohejtjohej



Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-04-28 15:49:00

Snygg bikini!!!

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-04-28 15:50:11

Snygg bikini!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela