Jonna Lidström.

vigsel och 1års-kalas!

Publicerad 2010-09-14 19:12:48 i Blandat,

Det var pretty much så min helg såg ut.
I lördags morse gick jag upp med tuppen för att göra en brudfrisyr.
Det är alltid lika roligt.
Här kommer lite bilder under construction och finished!

  
 

De var såå fina så och en kärleksfull och härlig vigsel hade de också.
Lite senare åkte jag till Simons föräldrar och där blev det lite kvällsmys
och hejdåträff innan jag ger mig iväg.

Sen på morgonen drog jag vidare till Växjö på Lowas 1års-kalas.
Det var kanonskoj och det blev en härlig dag med släkten, massa god mat och sötsaker.

 



Och här är jag med det lilla trollet och linnea med sitt kära kusinbarn!

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2010-09-15 02:46:04

Superfin frisyr!! Och du passar verkligen såå bra i din nya hårfärg :D LOVE IT!!

Postat av: Michaela

Publicerad 2010-09-15 15:15:47

Superfin brudfrisyr! Visste inte att det va du som gjort den! :) Kul!!!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela