Jonna Lidström.

times is ticking!

Publicerad 2010-09-15 21:48:47 i Blandat,

helt sjukt nu är det bara en vecka kvar. och om exakt en vecka ligger vi nog och laddar på hotellet på arlanda.
wihoo!

två månader kommer gå i ett nafs, det tror jag verkligen.
ser fram emot att komma iväg och bara vara, ingen stress, ingen press..
bara ta allt som det kommer och göra det man känner för.
som jag längtar efter det!
och förhoppningsvis kommer jag inte vara så trött hela tiden,
 kanske i början med massa nya intryck osv. men sen när det landat och
man känner in lugnet så tror jag det kommer bli kanon!

och jag är allergisk mot något, trodde det var förkyldning.. men det går aldrig över och kommer i vågor.
jag nyser nyser nyser och nyser, det kliar i näsan, ögonen rinner.. tecken på allergi. JA.
men vet inte vad det kan vara.. blir intressant att se om det försvinner när jag åker.

ska träffa min underbara pojkvän i helgen, träffa min familj en massa och packa packa packa.
jag ville ju köpt en ed hardy-keps till resan, men alla är svindyra eller skitfula haha..
sen hittade jag en som jag gillade så fattade jag inte hur lång tid leverans-tiden var
och det är ju onödigt om det inte hinner komma inom en vecka ju.
i o med att det var en engelsk sida så vet man ju inte.

wellwell. nu har jag skrivit av mig. och nyst en massa på tangentbordet haha.
pratade med min finaste lillasyster innan med, kändes som att hon var så nära.
det är skönt. längtar efter att få komma o hälsa på! du är så fiiiin lillan!
puss på dig.

och hej på er andra!



jag och min fräscha posande morsa ;)

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2010-09-16 04:39:46

DU är så fin! vi måste prata ofta när du åker, älskar våra flummiga samtal!! Du får mig att må bra och jag saknar dig till tusen! LOVE

Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

Publicerad 2010-09-16 05:37:25

vad söt bild! :D händer ikväll då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela