Jonna Lidström.

skrivlust.

Publicerad 2010-09-06 21:45:57 i Blandat,

Ja detta är ju inte klokt. Nu har jag inte bloggat på 3,5 månad
och helt plötsligt fick jag lust att skriva.

Sommaren har gått förbi, och hösten närmar sig.
Var en sväng i Halmstad, semestertripp till Öland, solade&badade i stugan m.m
men snart ska ju jag och min
kära vän marie iväg och resa.

Vi flyger den 23 sept till sydney och kommer hem i slutet på november.
Längtar efter att få ta dagarna som de kommer, sola&bada såklart
men också göra massa oförglömliga äventyr :)
Tror det blir hur bra som helst och ni kommer kunna följa oss på resedagboken.

-------

Lillasyster är numera i USA och jag kommer också ha den resan att se fram emot
Novato, Californien here I come! Jag älskar att resa och skulle kunna göra det
hela livet tror jag. Man uppskattar hemma mer om man är borta lite från det.

Imorgon ska mami o jag till Jönköping, gå på stan och mysa lite.
Letar efter ett par snygga boots/stövletter som jag kan ha i vintermörkret när
jag kommer hem sedan. Finns alldeles för mycket att välja på bara ;)

Här kommer bilder från hejdåmiddagen med Filippa och familjen innan hon for den 16 aug.

  

 

Puss på dig lillan!

Nu har jag för övrigt färgat håret och är ungefär så mörk som på den här gamla bilden:




Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2010-09-07 05:45:50

Gillar gillar gillar att du börjat skriva! :D

Älskar älskar älskar din nya hårfärg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela